MCDONALD'S BREDA CENTRUM

Recentebeoordeling


3,5 sterren uit 3039 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij McDonald's Breda Centrum. Meer weten? Ontdek meer

22 jun 2026 om 23:03 De eten was heel erg koud en ik zou heel graag met jullie spreken zo snel mogelijk, want dit is niet acceptabel
22 jun 2026 om 20:29 Eerst kregen we van de bezorger de verkeerde bestelling. Na de juiste te ontvangen kwamen we bij het open maken van de tassen kwamen we er achter dat er de verkeerde spullen ingedaan waren door de MAC Donalds zelf! En een daarna zaten er meerdere haren in
22 jun 2026 om 16:35 Vergeten hamburger bij te doen
22 jun 2026 om 5:25 Prima in orde, beetje koud dat wel.
21 jun 2026 om 17:05 Heel slecht al me drinken was om gevallen heb nu geen drinken beetje jammer
20 jun 2026 om 15:54 Bardzo dobre i szybka dostawa
19 jun 2026 om 20:55 Snel en goed
19 jun 2026 om 16:43 one cheeseburger was been without beef cutlet.Please be careful next time
18 jun 2026 om 23:57 The delivery person was nice, nothing to complain. But I ordered a promotional menu with the World Cup cup and the cup never arrived
18 jun 2026 om 19:25 Friet is koud en slap , burgers ook
17 jun 2026 om 20:25 Was prima, maar weer de helft vergeten, gebeurt echt zo vaak bij de Mac
16 jun 2026 om 19:00 slechte service,koude eten en dan had ik nog gebeld dat het langer duurde voor eten en dat me frietjes koud zijn.ik kreeg me eten pas 17:30 A 17:45 maar er was geen bezorger, slechte service dit. mac donelds service mag veranderen!!